סגור את תיבת החיפוש

מחזור ופוריות

אישה בכל גיל יכולה להנות מיתרונות הרפואה הסינית לשיפור הבריאות ולטיפול במגוון רחב של בעיות נשיות המשתנות במהלך חייהן .

נשים בגיל הפוריות מגיעות פעמים רבות אל הרפואה הסינית כשהן נתקלות בבעיית פריון שלרפואה המערבית אין עליה מענה, או כשהן מצויות בעיצומם של תהליכי הפריה או הזרעה.

דיקור סיני וצמחי מרפא יכולים לתרום רבות לשיפור הפריון והגברת ההצלחה בטיפולי פוריות הקשורים בהסדרת מחזור, כאבי מחזור, שחלות פוליציסטיות  אנדומטריוזיס ועוד.

בהתאם לשיטת הטיפול הסינית, נבדקים פרמטרים שונים כמו: גיל, הריונות קודמים (יש הבדל בהתייחסות ובטיפול באישה שטרם הרתה למי שעברה כבר הריונות), מתשאלים לגבי אורח החיים של המטופלת, התזונה שלה, מבצעים אבחון לשון ודופק ומקבלים תמונה שלמה המאפשרת את תחילת הטיפול.

אם את רוצה לשפר את הפוריות שלך, או אם יש לך חוסר איזון הורמונלי, כאבים או בעיה אחרת בתחום הגיניקולוגיה, חשוב שתדעי שיש הרבה פתרונות טבעיים שיכולים לעזור.

אישה בכל גיל יכולה להנות מיתרונות הרפואה הסינית לשיפור הבריאות ולטיפול במגוון רחב של בעיות נשיות.

דיקור סיני וצמחי מרפא יכולים לתרום רבות לשיפור הפריון והגברת ההצלחה בטיפולי פוריות, הסדרת מחזור, כאבי מחזור, שחלות פוליציסטיות

אנדומטריוזיס ועוד.

המציאות שאנו חיים בה רוויה במתחים, סטרס, מזון מתועש, זיהום אוויר ועוד. כל אלה הינם חלק מסיבות רבות שיכולים לגרום לבעיות הורמנליות אצל נשים ולמחזור לא סדיר או במקרים מסוימים אפילו לא קיים. בטיפול ברפואה סינית  ניתן לעזור לגוף לחזור לאיזון ולהרגיש טוב יותר!

לקביעת טיפול ופרטים נוספים

קבעו טיפול כאן